»Prepričan sem, da bodo otroci in učitelji mnogo varnejši v šolah, kot bi bili kje drugod, a tveganje za okužbo kljub temu ostaja.«
»Brez šole ni rasti, socialne razlike se povečujejo, in to na račun šibkejših. Tveganje za okužbo v šolah je majhno.«
»Od otrok in učiteljev ne morete nikoli zahtevati, da se še kdaj vrnejo v to šolo.«
»Menim, da bi učitelji v glasbenih šolah potrebovali strokovne mentorje s področja, na katerem ima otrok primanjkljaj.«
»Manjka pa spoštovanja do učiteljev. Predvsem pa morajo starši nehati hoditi v šolo z otroki vse tja do fakultete.«
»Nihče, ne otroci, dijaki ne starši in učitelji, ne bo talec neodgovornih (nočnih) zabav.«
»Pri okužbi s koronavirusom ali gripo se otrok v šolo ali vrtec lahko vrne po ozdravitvi.«
»Razmere so težje kot v zdravstvu, moramo se zavedati, da v šolah ni čakalnih vrst, otroci so v razredu vsak dan, potrebujejo učitelja.«
»Imamo veliko obiskovalcev, a med njimi na primer ni šol, saj učitelji nočejo spraševati staršev, ali lahko otroke pripeljejo sem.«
»Male šole morda ne morejo organizirati velikih prireditev, vendar intenzivno spremljanje v majhnih enotah pomaga otrokom, pomaga staršem in učiteljem ponuja zanimive izzive. Majhne šole krepijo tudi podeželska območja.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju